Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Σαρατσένι: «Θέλω να παίξω για τον ΠΑΟ»


Το σαββατιάτικο παιχνίδι κόντρα στην Κηφισιά είναι ματς χωρίς… αύριο για τον Παναθηναϊκό, με τη νίκη να είναι το μοναδικό αποτέλεσμα που θέλουν στο πράσινο στρατόπεδο, και με τον Τζιανλούκα Σαρατσένι, να δηλώνει ότι θέλει να αποδείξει την αξία του!




Η αναμέτρηση αυτή είναι κρίσιμη για το μέλλον του τμήματος, καθώς ενδέχεται να κρίνει και την παραμονή των τριών ξένων στην ομάδα. Ο νέος τεχνικός, Δημήτρης Καζάζης, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στον πάγκο του Παναθηναϊκού στο Ζηρίνειο, θέλει να ξεκινήσει με το… δεξί, καθώς ήδη το «τριφύλλι» βρίσκεται σε πολύ άσχημη ψυχολογική και βαθμολογική κατάσταση και δεν υπάρχει άλλος χρόνος.
Ο Ιταλός ακραίος, ο οποίος χθες προπονήθηκε λίγο συγκρατημένα, και σήμερα αναμένεται να τεθεί κανονικά στην διάθεσή του προπονητή του, μιλώντας στην «ΠΡΑΣΙΝΗ» εξήγησε: «Αύριο θα ακολουθήσω το πλήρες πρόγραμμα προπόνησης της ομάδας μου, και ελπίζω όλα να πάνε καλά, γιατί θέλω πολύ να παίξω το Σάββατο. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για την ομάδα μου. Για εμάς είναι ένα ντέρμπι που πρέπει να κερδίσουμε, γιατί σε αντίθετη περίπτωση τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολα».

«Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό»!

Ο Τζιανλούκα Σαρατσένι αναφορικά με την κρισιμότητά του αγώνα σημείωσε : «Για όλους εμάς αυτό το παιχνίδι είναι σαν… τελικός. Ο προπονητής μου και οι συμπαίκτες μου θέλουν τη νίκη, και εγώ προσωπικά θέλω να αποδείξω την αξία μου, βοηθώντας την ομάδα μου να κερδίσει». Και πρόσθεσε: «Όπως σε κάθε ματς έτσι και το Σάββατο θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τον Παναθηναϊκό. Θέλω να παίξω όσο μπορώ καλύτερα για να πάρει η ομάδα μου τη νίκη».
Εν κατακλείδι ο 28χρονος Ιταλός ακραίος, κατέληξε: «Πιστεύω ότι μπορούμε και πρέπει να ανατρέψουμε την κατάσταση αυτή που έχουμε περιέλθει. Όλοι μας θέλουμε να παίξουμε καλό βόλεϊ και να βοηθήσουμε τον Παναθηναϊκό να δείξει στο γήπεδο το καλό του πρόσωπο, παίρνοντας θετικά αποτελέσματα»!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου