Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Σκληρή δουλειά για την… υπέρβαση!




Οι Έλενα Χριστοδούλου και Ελένη Ιχτιάρη (κέντρο), μαζί με την Όλγα Μαλουσάρη (δεξιά) αναμένεται να δείξουν τον… δρόμο προς την κορυφή στο νεανικό σχήμα του Παναθηναϊκού!

 «Να κάνουμε την υπέρβαση, και θα ξαναβρούμε τον δρόμο προς την κορυφή»!


Συνέντευξη στην ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ

Αδιαμφισβήτητα ο φετινός Παναθηναϊκός δεν θυμίζει σε τίποτα την ομάδα των προηγούμενων ετών που ήταν Πρωταθλητής από τα… αποδυτήρια. Φέτος δεν υπάρχουν ούτε ελληνίδες που κάνουν την διαφορά, όπως Ξανθή Μυλωνά ή Ρούξι Ντουμιτρέσκου, ούτε «αστέρια» από το εξωτερικό, σαν την Μαρίσα Φερνάντες ή την Μπριζίτκα Μόλναρ.
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του «τριφυλλιού» ξαναγεννιέται με σκοπό να επιστρέψει στην κορυφή, όπου αξίζει να βρίσκεται! Οι Έλενα Χριστοδούλου και Όλγα Μαλουσάρη είναι οι μοναδικές αθλήτριες που έχουν πανηγυρίσει τίτλο με την πράσινη φανέλα, και με την Ελένη Ιχτιάρη να συμπληρώνει την τριάδα των παλιών, αναμένεται αυτές να… μπολιάσουν τις νεαρές αθλήτριες που ήρθαν στην ομάδα, με το DNA Πρωταθλητή και την αγάπη τους για το «τριφύλλι»!
Η Έλενα Χριστοδούλου βρίσκεται ήδη τέσσερα χρόνια στην ομάδα και όπως εξήγησε στην εφημερίδα η «Πράσινη» δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσει τον Παναθηναϊκό στα δύσκολα, ενώ η Ελένη Ιχτιάρη αποκάλυψε πως… χρωστάει κάτι στην ομάδα από την περσινή χρονιά, όπου τραυματίστηκε στο πρώτο ματς της χρονιάς με το Μαρκόπουλο και θα κάνει τα αδύνατα δυνατά προκειμένου η ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα την παραμονή της και να πλασαριστεί μέσα στην πρώτη 6άδα.


ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Δεν θα άφηνα ποτέ τον ΠΑΟ στα δύσκολα!

Η αγάπη της προς τον Παναθηναϊκό, και η πίστη της ότι μπορεί η ομάδα να ξαναβρεθεί στην κορυφή, όπως είχε συνηθίσει, την οδήγησαν στο να δεχτεί να ηγηθεί της νέας ομάδας του «τριφυλλιού». Η αρχηγός της ομάδας και βασική ακραία της ομάδας, Έλενα Χριστοδούλου, έχει το δύσκολο έργο να είναι αυτή που θα πρέπει να μεταλαμπαδεύσει την καρδιά πρωταθλητή στις νέες της συμπαίκτριες!

Βλέποντας τις περισσότερες από τις συμπαίκτριές σου τα προηγούμενα χρόνια να αποχωρούν από την ομάδα, πως αποφάσισες να παραμείνεις στον Παναθηναϊκό;
«Καταρχάς θέλω να ξεκαθαρίσω ότι έχω μια συμφωνία πενταετή με τον Παναθηναϊκό. Ήθελα να είμαι εδώ σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της ομάδας. Μου έχουν φερθεί πολύ καλά οι άνθρωποι της ομάδας, και φυσικά ήταν προτεραιότητά μου ο Παναθηναϊκός. Έχω ζήσει απίστευτες στιγμές εδώ και δεν ήθελα να αφήσω τον σύλλογο τώρα στα δύσκολα»!

Έχοντας τόσα βιώματα από αυτήν την ομάδα πως βλέπεις το φετινό εγχείρημα του Παναθηναϊκού;
«Είναι η πρώτη φορά καθώς ο Παναθηναϊκός μετά από πάρα πολλά χρόνια, ξεκινάει από διαφορετική βάση, με διαφορετικούς στόχους, με διαφορετικό ρόστερ, που αποτελείται από νεαρές ελληνίδες μόνο αθλήτριες. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι μπορεί η ομάδα να ξαναβρεί τον δρόμο της προς την κορυφή της Ελλάδας, όπως αρμόζει στον σύλλογο»!

Τι χρειάζεται η ομάδα προκειμένου να μην διακινδυνεύσει την παρουσία της στα μεγάλα σαλόνια φέτος;
«Η φετινή χρονιά θέλει δουλειά, για να μπορέσουμε να «δεθούμε», γιατί είμαστε εντελώς καινούρια ομάδα. Με τα περισσότερα κορίτσια τώρα γνωριστήκαμε. Θέλει πολύ σκληρή δουλειά, και πολλές προπονήσεις, για να βρούμε τα πατήματά μας. Καμιά φορά όμως τα μικρά κορίτσια έχουν περισσότερο μεράκι να δουλέψουν, και πιστεύω ότι με τον απαιτούμενο χρόνο και την δουλειά θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε ένα αξιόμαχο σύνολο».

Ποιοι είναι οι στόχοι του «τριφυλλιού» για φέτος;
«Σίγουρα οι στόχοι φέτος δεν θα είναι ίδιοι όπως τις προηγούμενες χρονιές, δηλαδή Πρωτάθλημα και Κύπελλο. Στόχος είναι να γίνει μια υπέρβαση. Δεν χρειάζεται να πούμε μεγάλα λόγια. Ελπίζω όμως βήμα με βήμα να καταφέρουμε να δείξουμε ότι αυτή ομάδα μπορεί να έχει μέλλον»!


ΙΧΤΙΑΡΗ
Χρωστάω κάτι στο «τριφύλλι»!

Μολονότι ήρθε μόλις πέρσι στον Παναθηναϊκό, η Ελένη Ιχτιάρη, μέσα από την περιπέτεια του τραυματισμού της που της κόστισε όλη την χρονιά, δέθηκε πολύ με την ομάδα και τους ιθύνοντες του τμήματος. Φέτος η έμπειρη κεντρική έχει σκοπό να… καλύψει το χαμένο έδαφος, και να προσφέρει το 100% των δυνατοτήτων της στο «τριφύλλι».

Έπειτα από μία δύσκολη χρονιά στον Παναθηναϊκό, πως αποφάσισες να παραμείνεις στην ομάδα;
«Θέλω καταρχάς να ευχηθώ υγεία και δύναμη σε όλες τις αθλήτριες της ομάδας μου για τη φετινή χρονιά. Ιδιαίτερα για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό, μιας και πέρσι τραυματίστηκα στην αρχή της χρονιάς. Έχω τρομερή διάθεση για να κάνω αυτό που δεν έκανα πέρσι, να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της σε αυτή τη νέα προσπάθεια που γίνεται».

Ήταν η στήριξη που σου προσέφεραν οι ιθύνοντες του Παναθηναϊκού καθ’ όλη την διάρκεια της αποθεραπείας σου, ένας λόγος να θες να μείνεις;
«Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα που στάθηκε δίπλα μου στο θέμα του τραυματισμού. Την θεωρώ οικογένειά μου.  Όλοι οι άνθρωποι ήταν κοντά μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα μιας και ήμουν νέα στην ομάδα. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό. Και φυσικά αυτός ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για να παραμείνω στην ομάδα. Ήταν ένα όνειρό μου να παίξω στον Παναθηναϊκό. Είμαι συναισθηματικά δεμένη πλέον με αυτούς τους ανθρώπους. Εύχομαι αυτή τη χρονιά να πάνε όλα καλά και να βοηθήσω όσο μπορώ»!

Θεωρείς ότι χρωστάς κάτι στην ομάδα;
«Ναι φυσικά και χρωστάω. Χρωστάω ότι μπορώ και ξαναπαίζω για μένα. Είναι μια δύσκολη σεζόν για τον Παναθηναϊκό η φετινή, καθώς μετά από τόσα χρόνια που η ομάδα βρισκόταν στην κορυφή, φέτος αλλάζουν οι στόχοι και εγώ από την πλευρά μου θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα να βρει τον δρόμο της».

Τι θες να πετύχεις φέτος με την πράσινη φανέλα;
«Θέλω να έχω μια καλή χρονιά φέτος για να μπορέσω να ξεπεράσω όσο το δυνατό πιο σύντομα τον τραυματισμό και να ξαναβρώ τον παλιό μου εαυτό, κάτι που είναι δύσκολο, αλλά θα καταβάλω τεράστια προσπάθεια γι’ αυτό. Και όσον αφορά την ομάδα μου, μια καλή πορεία. Οι αθλήτριες είναι πολύ μικρές και εύχομαι να μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας, όσο πιο σύντομα γίνεται».


Πηγή: Εφημερίδα "Η Πράσινη"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου