Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Λίγα δευτερόλεπτα για μετάλλιο!





Νέο φετινό ατομικό ρεκόρ, με 49.67 έκανε ο Γιάννης Πρώτος στον χθεσινό τελικό των 400μ. κατηγορίας Τ13, αλλά δεν αρκούσε για να κατακτήσει ακόμη ένα μετάλλιο σε Παραολυμπιακούς Αγώνες


  
Μόλις 22’’ χώρισαν τον Γιάννη Πρώτο από την κατάκτηση της 3η θέσης και το δεύτερο χάλκινο μετάλλιο σε  Παραολυμπιακούς Αγώνες. Ο χάλκινος Παραολυμπιονίκης του Πεκίνου, τερμάτισε στην 4η θέση με επίδοση 49.67 στον τελικό των 400μ. κατηγορίας Τ13, στους Αγώνες του Λονδίνου.
Έτσι και η 4η ημέρα έκλεισε χωρίς κάποιο μετάλλιο στους 14ους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Ο αθλητής του Παναθηναϊκού, με προπονητή τον Σπύρο Βασδέκη, είχε πάρει την πρόκριση για τον τελικό με επίδοση 50.73, και χθες έκανε νέο φετινό ρεκόρ με επίδοση 49.67, αλλά περιορίστηκε στην τέταρτη θέση της τελικής κατάταξης, αφήνοντας στις τρεις πρώτες θέσεις δύο Ρώσους και έναν Μαροκινό. Συγκεκριμένα πρώτος στο νήμα του τερματισμού έπεσε ο Αλεξέι Λαμπζίν με 48.59 και τον ακολούθησε ο συμπατριώτης του Αλεξάντερ Ζβέρεφ με 48.83. Τρίτος ήταν ο Μαροκινός Μοχάμεντ Αμγκιούν με 49.45.
Ο Γιάννης Πρώτος μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής Παραολυμπιακής επιτροπής αναφέρθηκε στην κατάκτηση της τέταρτης θέσης στους αγώνες του Λονδίνου.

Αρχικά δήλωσε: "Σίγουρα έκανα πολύ καλύτερο χρόνο από το Πεκίνο, αλλά μία θέση πιο κάτω. Αυτό έγινε γιατί η λεπτομέρεια κάνει τον πρωταθλητή και εμείς τα τέσσερα τελευταία τέσσερα χρόνια στην Ελλάδα δεν έχουμε της λεπτομέρειες.
 Κάνουμε δωρεάν Πρωταθλητισμό. Εγώ και ο προπονητής μου μόνοι μας ψάχνουμε τους γιατρούς μας, μόνοι μας ψάχνουμε το αθλητικό υλικό. Πιστεύω ότι όλοι όσοι ήταν μπροστά μου αλλά και πίσω μου δεν ψάχνουν τίποτα για όλα αυτά".  
 Σχετικά με το αν αισθάνεται δικαιωμένος που παρά τα προβλήματα κατέκτησε την τέταρτη θέση: "Σίγουρα χαίρομαι για τη τέταρτη θέση. Από το 2004 μέχρι σήμερα δεν έχω πέσει κάτω από την τέταρτη θέση. Παλεύουμε μόνοι και βγαίνουμε τέταρτοι στον κόσμο, αλλά σίγουρα θέλουμε την λεπτομέρεια για να είμαστε 2-3 σκαλιά πιο πάνω"
 Για το τι έχει στη συνέχεια το πρόγραμμά του: "Λίγη ξεκούραση και μετά δυνατά για το Παγκόσμιο του χρόνου".
 Για το εάν θα είναι στο Ρίο: "Ναι, γιατί όχι είμαι μικρός ακόμα"!
 Τέλος για τα 200μ.: "Δεν έχω καθόλου άγχος. Αν και ήταν το πρώτο αγώνισμα που έχω διακριθεί δεν έχω να αποδείξω τίποτα. Είμαι ο καλύτερος τετρακοσάρης που έχει βγάλει η Ελλάδα για αυτούς που πιστεύουν ότι είναι ίσοι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου