Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Σοκ με Παπαγεωργίου!



Η σφυροβόλος του Παναθηναϊκού, εξαιτίας ενός σοβαρού τραυματισμού στον αυχένα, χάνει την ευκαιρία να συμμετάσχει στους τρίτους Ολυμπιακούς Αγώνες στην καριέρα της, ενώ ενδέχεται να μην μπορέσει να αποφύγει την επέμβαση

 «Πονάει η ψυχή μου περισσότερο από το σώμα μου, που δεν θα αγωνιστώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου», υπογράμμισε συγκινημένη, μιλώντας στην εφημερία η «Πράσινη», η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου!

Η σφυροβόλος του Παναθηναϊκού μολονότι έχει πιάσει το όριο για την τρίτη συμμετοχή της σε Ολυμπιακούς Αγώνες, λόγω του τραυματισμού που υπέστη στον αυχένα την Παρασκευή στην προπόνηση, ακύρωσε την συμμετοχή της στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός του κόσμου. Η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου την τελευταία δεκαετία δίνει το «παρών» σε κάθε μεγάλο αθλητικό γεγονός, ενώ έχει απουσιάσει μόνο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Ελσίνκι το 2005. Η 32χρονη πρωταθλήτρια της σφυροβολίας είναι η δεύτερη Ελληνίδα όλων των εποχών με βολή στα 70,73 μ., και με αφορμή αυτήν την απρόσμενη εξέλιξη, που την αναγκάζει να μην «πετάξει» με την Ελληνική Ολυμπιακή αποστολή του στίβου, απέστειλε την ακόλουθη ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του ΣΕΓΑΣ: «Η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι, χωρίς αμφιβολία, το επιστέγασμα και η κορύφωση της αθλητικής διαδρομής για κάθε αθλητή και αθλήτρια.
Έχοντας βιώσει ήδη δύο φορές την ύψιστη αυτή στιγμή και ικανοποίηση και προετοιμαζόμενη εδώ και πολύ καιρό, αφού είχα ήδη πιάσει το όριο, για την τρίτη συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, είμαι σήμερα στην εξαιρετικά δύσκολη και δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω τη διακοπή για εφέτος κάθε αθλητικής μου δραστηριότητας και φυσικά τη μη συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.
Δυστυχώς, ένα σοβαρό πρόβλημα τραυματισμού στον αυχένα μου επιβάλει να απέχω, για κάποιο διάστημα, από κάθε αθλητική δραστηριότητα και βεβαίως αποκλείει τη συμμετοχή μου στις επικείμενες εγχώριες και διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις.
Η στιγμή αυτή είναι ασφαλώς πολύ σκληρή για μένα, όμως από την άλλη, η αγωνιστικότητα, η πίστη, η υπομονή και η επιμονή και όλες οι αρετές που προσφέρει η ενασχόληση με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα τον Κλασικό Αθλητισμό, αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη που εξουδετερώνει την πρόσκαιρη θλίψη.
Με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχηθώ κάθε επιτυχία στους συναθλητές και τις συναθλήτριες, που θα συγκροτήσουν την Ολυμπιακή Αποστολή. Είμαι σίγουρη ότι θα αγωνιστούν με όλες τους τις δυνάμεις για να τιμήσουν τα εθνικά χρώματα και να κάνουν, για μία ακόμη φορά, υπερήφανους τους Έλληνες, ιδιαίτερα αυτές τις δύσκολες, για τη χώρα μας, στιγμές.
Ελπίζω να τα πούμε και πάλι σύντομα, με ευχάριστη αυτή τη φορά αφορμή»…

Πηγή: Η Πράσινη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου