Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

«Όλο το γήπεδο έβριζε εμένα και την οικογένειά μου»!


Ένα απαράδεκτο περιστατικό, αλλά ευτυχώς μεμονωμένο, διαδραματίστηκε πριν την έναρξη του τάι μπρέικ του αγώνα στο σαββατιάτικο ματς του Παναθηναϊκού, όταν δύο ανεγκέφαλοι φίλαθλοι του Φοίνικα Σύρου κινήθηκαν εχθρικά προς το μέρος του Μιχάλη Χριστοφορίδη.

Το ατυχές συμβάν, καθώς εν γένει στην Σύρο ο Παναθηναϊκός χρίζει καλής φιλοξενίας, έγινε αντιληπτό και από τους διαιτητές της αναμέτρησης. Ο Μιχάλης Χριστοφορίδης έγινε αποδέκτης ύβρεων από τους φιλάθλους του Φοίνικα, ωστόσο χάρη στην παρέμβαση των ψυχραιμότερων απεφεύχθησαν τα χειρότερα.
«Τι να σχολιάσω από αυτά που έγιναν; Όλο το γήπεδο έβριζε τη μάνα μου και τη γυναίκα μου. Ο απλός κόσμος δεν γνωρίζει λεπτομέρειες. Αυτοί που τα προκαλούν αυτά απλά με δικαιώνουν για τη γνώμη που έχω σχηματίσει για αυτούς. Είναι ντροπή να συμβαίνουν αυτά στα γήπεδα σε βάρος των αθλητών», έλεγε χαρακτηριστικά ο Μιχάλης Χριστοφορίδης μετά το ματς και κατέληξε: «Τους πείραξε που διεκδίκησα τα δεδουλευμένα μου. Αυτό στη Σύρο είναι έγκλημα. Μέχρι και κάποιος που κόβει τα εισιτήρια κινήθηκε απειλητικά εναντίον μου. Δεν προκάλεσα κανέναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου