Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Στίβος: «Πάντα επιτυχίες Κώστα»!




Για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου, που κατέκτησε την Κυριακή στα 10.000μ. στον διεθνή μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος», μίλησε στην εφημερίδα η «Πράσινη», ο δρομέας του Παναθηναϊκού, Κώστας Δρόσος.


 Ο «πράσινος» άσος τερμάτισε στην τρίτη θέση με χρόνο 32.27, χαρίζοντας ακόμη μία διάκριση στο τμήμα στίβου του συλλόγου και τόνισε με νόημα: «Ήταν η πρώτη μου φορά σε αυτόν τον αγώνα. Η διαδρομή ήταν υπέροχη και δεν είμαι ευχαριστημένος, καθώς ήθελα τη νίκη, αλλά βγήκα κουρασμένος και περιορίστηκα στην τρίτη θέση».
Ενώ πρόσθεσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου, Αποστόλη Μόσχο, που ήταν δίπλα μου, όπως κάνει κάθε φορά, και να συγχαρώ και τους συναθλητές μου που τρέξαμε στον αγώνα». Τέλος αναφορικά με το πότε θα ξανατρέξει, ο Κώστας Δρόσος σημείωσε: «Επόμενος αγώνας που θα τρέξω είναι τον Μάιο στα 10χλμ. και τον Ιούνιο στα 5χλμ, με την ευχή ότι θα πάω ακόμη καλύτερα»!
Παράλληλα ο Αχιλλέας Μακρόπουλος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη χθες εξέδωσαν συγχαρητήρια ανακοίνωση στον Κωνσταντίνο Δρόσο για την τρίτη θέση, η οποία αναφέρει: «Ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο, Αχιλλέας Μακρόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο συγχαίρει τον αθλητή του, Κωνσταντίνο Δρόσο για την κατάκτηση της 3ης θέσης στο διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» και του εύχεται πάντα επιτυχίες»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου