Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Η Πρώτη των Νέων Αμαζόνων!



Την προσεχή Δευτέρα στις 6:30μ.μ. στο ιστορικό γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, αναμένεται να ξεκινήσει η χρονιά για τη νέα ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού


Την προσεχή Δευτέρα στις 27 Αυγούστου στις 6:30μ.μ. θα διεξαχθεί η επίσημη «Πρώτη» για τα… φίνα κορίτσια του Παναθηναϊκού, στο ιστορικό γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. 
 Παλιές και νέες, όλες οι «πράσινες» θα δώσουν το παρών, συμπεριλαμβανομένου της Ανθής Βασιλαντωνάκη που θα εκμεταλλευτεί το ρεπό από την Εθνική ομάδα για να γνωρίσει τις νέες της συμπαίκτριές στο «τριφύλλι», στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας, που έχει χαρίσει τους περισσότερους τίτλους στον Ερασιτέχνη. Το πρόγραμμα δεν θα είναι βαρύ από την πρώτη ημέρα της προετοιμασίας της ομάδας, μιας και την Δευτέρα το απόγευμα οι Αμαζόνες αναμένεται να τρέξουν στο ανοικτό και όχι να πιάσουν μπάλα.
Τα… δύσκολα ξεκινούν από την Τρίτη, όποτε και αρχίζουν οι διπλές προπονήσεις, πρωί στον «Τάφο του Ινδού» και απόγευμα τρέξιμο στη Λεωφόρο, πρόγραμμα που θα συνεχίσουν οι «πράσινες» για δύο εβδομάδες. Παράλληλα κατά το χθεσινό ραντεβού του Σπύρου Χουντουμάδη με τον προπονητή Κορασίδων, Βασίλη Βλαχονικολό αποφασίστηκε εκτός από τις Γεωργίου, Τσατσούρη και Μικρουδάκη στην πρώτη ομάδα να «ανέβουν» και οι Ηλιάννα Γιαννακοπούλου και Μαριλένα Αποστολάκη, η οποία θα ενσωματωθεί αργότερα στην ομάδα.


«ΠΑΟ και Εθνική. Νόμιζα ότι ζω ένα όνειρο»!

Στην διάρκεια της προετοιμασίας της Εθνικής ομάδας βόλεϊ Γυναικών στην Πορταριά του Πηλίου, ενόψει των προκριματικών του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος 2013, η Ανθή Βασιλαντωνάκη έδωσε συνέντευξη στην επίσημο ιστοσελίδα της ΕΟΠΕ. Η 16χρονη διαγώνια που από την Ένωση Βύρωνα, πήρε μεταγραφή στον Παναθηναϊκό και από την Εθνική Κορασίδων έκανε το άλμα προς την Εθνική Γυναικών ανέφερε: «Η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό ήταν κάτι που το ήθελα πολύ. Σίγουρα είναι ένα πολύ πιο δύσκολο επίπεδο από αυτό που έπαιζα μέχρι τώρα, αλλά δεν με φοβίζει κάτι. Όταν λίγο αργότερα ήρθε και η κλήση μου στην Εθνική Γυναικών, νόμιζα ότι ζω ένα όνειρο. Πραγματικά έγιναν όλα πολύ γρήγορα μέσα σε ένα καλοκαίρι και ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει το μέγεθος όλων αυτών των πραγμάτων που μου συμβαίνουν. Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι περνάω ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής μου. Από εκεί και πέρα, στο κομμάτι της Εθνικής, αυτό που έχω να πω είναι ότι σε όποια Εθνική και αν έχω κληθεί, έχω νιώσει την ίδια υπερηφάνεια και χαρά και βέβαια είναι τιμή για τον εαυτό μου που τα κατάφερα να βρεθώ και στο κορυφαίο επίπεδο των Γυναικών»!
Αναφορικά με το αν την αγχώνει το γεγονός ότι την αποκαλούν το μεγαλύτερο ταλέντο του ελληνικού γυναικείου βόλεϊ, η Ανθή Βασιλαντωνάκη σχολίασε: «Είναι περίεργο, γιατί από τη μία είναι πολύ τιμητικό να το λένε κάποιοι αυτό για εμένα, από την άλλη όμως με αγχώνει λίγο γιατί θα πρέπει να δικαιώσω όλους αυτούς που πιστεύουν σε εμένα. Στην ουσία δεν αλλάζει κάτι, γιατί από την πλευρά μου προσπαθώ να δουλεύω και να κάνω ό,τι μου λένε οι προπονητές μου με στόχο να φτάσω στο υψηλότερο σημείο που μπορώ. Μακάρι να τα καταφέρω... Οι αγώνες με την Εθνική Γυναικών είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλες τις νέες αθλήτριες γιατί σε αυτό το επίπεδο αλλάζουν σχεδόν όλα, από την τεχνική, μέχρι και τις ταχύτητες που παίζεται το βόλεϊ. Θέλω λοιπόν να προσαρμοστώ κι εγώ σε αυτόν τον νέο τρόπο παιχνιδιού. Νομίζω ότι ειδικά στον τομέα της επίθεσης, πρέπει να βελτιωθώ πολύ, αλλά γενικότερα σε όλους τους τομείς, πρέπει να κάνω προσπάθειες για να γίνω καλύτερη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου