Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

«Να διατηρήσουμε το πάθος μας»!



Το πρώτο της Captain’s Blog, ως η νέα αρχηγός του Παναθηναϊκού, παραχώρησε στην "Πράσινη" η Όλγα Μαλουσάρη! 


«Αρχικά θέλω να καλωσορίσω τους αναγνώστες της εφημερίδας η «Πράσινη» με τους οποίους θα μοιράζομαι τις σκέψεις μου την φετινή χρονιά, που αναμένεται να είναι δύσκολη. Η Πρεμιέρα συνοδεύτηκε από ένα δυσάρεστο γεγονός, την αποχώρηση της Έλενας Χριστοδούλου από την ομάδα, η οποία ήταν ξαφνική για όλους μας. Ήμασταν οι δύο που είχαμε μείνει από την παλιά… φουρνιά του Παναθηναϊκού και ήλπιζα ότι μαζί θα μπορούσαμε να «παλέψουμε» όχι μόνο για την σωτηρία της ομάδας, αλλά για να την οδηγήσουμε ξανά εκεί που της αξίζει. Τα πράγματα όμως δεν ήρθαν όπως τα περίμενα και πλέον το βάρος για να το πετύχω αυτό, πέφτει σε εμένα και ειλικρινά εύχομαι να τα καταφέρω.
Είναι μεγάλη μου τιμή να είμαι η επόμενη αρχηγός του Παναθηναϊκού, μετά την Ξανθή Μυλωνά και την προκάτοχό της, Ρούξι Ντουμιτρέσκου, που είναι ζωντανοί θρύλοι του ΠΑΟ και του βόλεϊ. Αν κάποιος μου το έλεγε αυτό πριν από κάποια χρόνια το πιθανότερο ήταν να τον έβγαζα… τρελό. Ωστόσο οι συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί τόσο στην χώρα μας, όσο και στον Παναθηναϊκό, είναι πολύ δύσκολες και πρέπει όλοι να βοηθήσουμε ώστε να βγούμε αλώβητοι.
Εύχομαι να ανταποκριθώ στις ανάγκες αυτού του πρωτόγνωρου για μένα ρόλου μέσα στο γήπεδο, και στόχος μου είναι η διατήρηση των ισορροπιών μέσα στην ομάδα, η καλή σχέση μεταξύ των αθλητριών και το κυριότερο να μη χαθεί ο ενθουσιασμός και το πάθος που έχουμε αυτήν την στιγμή μέσα στο παιχνίδι. Αν τα καταφέρουμε, είμαι σίγουρη ότι η ομάδα μου θα ξεφύγει γρήγορα από το κυνήγι της παραμονής και θα «παλέψει» να φτάσει όσο ψηλότερα γίνεται. Πιστεύω στις δυνατότητες όλων των συμπαικτριών μου, και θεωρώ ότι μέσα από την σκληρή δουλειά, η κάθε μία ξεχωριστά μπορεί να αποδειχθεί μια ευχάριστη έκπληξη.
Τέλος όσον αφορά την αναμέτρηση της Πρεμιέρας με το Μαρκόπουλο, αυτό που κρατάμε είναι ότι δεν παρατήσαμε σε καμία περίπτωση το ματς, αλλά παλέψαμε για να το φέρουμε στα… ίσα, και η νίκη χάθηκε στις λεπτομέρειες, κάτι που ευχόμαστε να βελτιώσουμε παιχνίδι με το παιχνίδι».

Πηγή: Η Πράσινη

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος17/10/12 09:52

    den eiste mones sas Olga! eseis me th psyxh ki emeis me th fwnh!! oloi mazi tha perasoume tis xares kai tis loipes! kalh xronia loipon na exoume.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή