Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

«Στην Βραζιλία όλοι ξέρουν τον Παναθηναϊκό»!!!!



Ο Βραζιλιάνος κεντρικός, Κάρλος Μορέιρα μίλησε στο paovolleyball.gr για την επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό.


Ο «Bambu», όπως είναι το παρατσούκλι του «πράσινου» πύργου είναι έτοιμος να δώσει τον καλύτερο του εαυτό για το Τριφύλλι: «Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι μέλος της οικογένειας του Παναθηναϊκού. Στην Βραζιλία όλοι ξέρουν τον Παναθηναϊκό. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ… Νασιμέντο, Ντάντε, Μινούτσι και άλλοι συμπατριώτες μου πέρασαν από το Σύλλογο και πραγματικά είμαι χαρούμενος που θα συνεχίζω εδώ την καριέρα μου».

Στη συνέχεια, ο Μορέιρα αναφέρθηκε και στους οπαδούς του Παναθηναϊκού, λέγοντας: «Έχω δει φωτογραφίες και βίντεο αλλά θα μάθω κι άλλα τώρα. Έχω και πολλούς φίλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οπότε μόνο χαρούμενος μπορώ να είμαι αν ο κόσμος είναι δίπλα στην ομάδα σε όλους τους αγώνες. Οι οπαδοί είναι αυτοί που δίνουν ρυθμό και ώθηση στην ομάδα».

Τέλος, ο Βραζιλιάνος μπλοκέρ του Τριφυλλιού θέλησε να δώσει τη δική του υπόσχεση για τη φετινή σεζόν: «Εύχομαι να υπάρχει υγεία και από εκεί και πέρα με δουλειά, υπομονή και στήριξη από όλους πιστεύω ότι θα έχουμε μια καλή χρονιά».

Πηγή: paovolleyball.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου