Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΒΟΛΕΪ ΑΝΔΡΩΝ: Η «πρώτη» του Κόλεφ



Ο Ιβάν Κόλεφ, που ήρθε για λογαριασμό του Παναθηναϊκού, προπονήθηκε την Τρίτη το απόγευμα στον "Τάφο του Ινδού". Ο Βούλγαρος ακραίος αν αποδείξει ότι μπορεί να βοηθήσει το τριφύλλι, αναμένεται να αποκτηθεί αντικαθιστώντας τον Ιταλό, Τζιανλούκα Σαρατσένι.
Ο Ιβάν Κόλεφ αρχικά ανέφερε: «Ξέρω τον Παναθηναϊκό και την κατάσταση που υπάρχει. Τώρα είμαι ελεύθερος και θεωρώ ότι είναι καλό για εμένα να έρθω εδώ σε μια μεγάλη και γνωστή ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Ξέρω πολλούς παίκτες από τη Βουλγαρία που έχουν παίξει εδώ. Μίλησα με τον Μπόμπι και μου είπε ότι η οργάνωση στην ομάδα είναι καλή. Ήρθα εδώ για να βοηθήσω την ομάδα σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται».
Εν συνεχεία σχολίασε: «Έχω αγωνιστεί για πέντε χρόνια στη Βουλγαρία, ακολούθησαν δύο χρόνια στην Ιταλία και το Ιράν, ενώ φέτος ξεκίνησα τη χρονιά στη Γερμανία. Η ομάδα όμως είχε προβλήματα και έπρεπε να κοιτάξω για μια νέα ομάδα και έτσι ήρθα εδώ».
Τέλος οι πρώτες του εντυπώσεις, ήταν: «Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Ο προπονητής και οι παίκτες είναι καλοί. Ξέρω επίσης τον Μίλος Στοΐκοβιτς διότι παίζαμε μαζί στις μικρές εθνικές ομάδες. Η πρώτη μου προπόνηση μου άφησε ένα καλό συναίσθημα».

Πηγή: prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου