Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

«Να κερδίσουμε βαθμούς και εμπειρίες»!



Ικανοποιημένη από την προσπάθεια τν συμπαικτριών της και σίγουρη για το ταλέντο της ομάδας της εμφανίστηκε η Όλγα Μαλουσάρη στο "Captains blog" στην εφημερίδα "Η Πράσινη"! 


Της Όλγας Μαλουσάρη

«Θεωρώ ότι στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό είχαμε πολύ καλύτερη εμφάνιση από το προηγούμενο ματς με τον Ρέθυμνο, και ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικές, κυρίως στα δύο πρώτα σετ. Ιδιαίτερα στο δεύτερο καταφέραμε να πάρουμε προβάδισμα και να το διατηρήσουμε μέχρι το τέλος, ωστόσο δεν μπορέσαμε να το κατακτήσουμε. Η έλλειψη εμπειρίας θεωρώ ότι έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο όπως και η έλλειψη τύχης, η οποία χρειάζεται πάντα στον αθλητισμό!
Δυστυχώς μετά την απώλεια του σετ στις λεπτομέρειες, απογοητευτήκαμε πολύ και αυτό επηρέασε την απόδοσή μας. Ο  Ολυμπιακός το εκμεταλλεύτηκε και προηγήθηκε με μεγάλη διαφορά. Ευτυχώς όμως καταφέραμε να αντιδράσουμε, και χαίρομαι που ήμουν εγώ στο σερβίς και πίεσα τον αντίπαλο, δίνοντας παράλληλα την απαραίτητη ώθηση στις συμπαίκτριές μου, ώστε να καλύψουμε την διαφορά και να ξαναμπούμε στο σετ. Όμως όπως ήταν αναμενόμενο η  εμπειρία των αντιπάλων δεν μας επέτρεψε να ολοκληρώσουμε την έκπληξη, και έτσι ήρθε αυτό το εις βάρος μας αποτέλεσμα.  
Εγώ από την πλευρά μου ως αρχηγός, θα ήθελα να συγχαρώ τις συμπαίκτριές μου για την προσπάθειά τους σε έναν αγώνα, όπου κατά γενική ομολογία ήμασταν το αουτσάιντερ. Είμαι υπερήφανη για όλες τους, καθώς προσπάθησαν να κάνουν το καλύτερο δυνατό στον αγωνιστικό χώρο στο ντέρμπι αιωνίων, παρότι οι συγκυρίες δεν μας επέτρεψαν να πάρουμε το κάτι παραπάνω. Είμαι αισιόδοξη για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, καθώς πιστεύω πολύ στις δυνατότητές μας και το ταλέντο της ομάδας μας. Ο κάθε αγώνας μας δίνει μια καινούρια εμπειρία και μας κάνει να βλέπουμε τα λάθη μας, και έχοντας την θέληση, προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε.
Τέλος ενόψει του αγώνα με τον Ηρακλή Κηφισιάς, που ακολουθεί το προσεχές Σάββατο στην Κυψέλη, θέλω να πιστεύω ότι εικόνα μας θα είναι ανάλογη και ίσως ακόμη καλύτερη από το τελευταίο ματς με τον Ολυμπιακό, και μπορώ να δεσμευτώ ότι όλες μας θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ότι περισσότερο μπορούμε, βαθμούς ή εμπειρίες από τον αντίπαλό μας».

Πηγή: Εφημερίδα "Η Πράσινη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου