Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Λιόντας, Μανιόπουλος και Ραγκουζόνι στα "πράσινα"



Τέσσερις παίκτες προστέθηκαν στο δυναμικό της ανδρικής ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού!


Το ΤΑΑ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την απόκτηση:

1.            Του Έλληνα πασαδόρου, Μιχάλη Λιόντα (γεν. 30/4/93, 1.85), ο οποίος πέρυσι αγωνίστηκε στον Παμβοχαικό.
2.            Του Έλληνα διαγώνιου, Δημήτρη Μανιόπουλου (γεν. 20/03/80), ο οποίος πέρυσι αγωνίστηκε στην Παλλήνη.
3.            Του Βραζιλιάνου διαγώνιου, Καλεγκάρο Ραγκουζόνι Βινίσιους (γεν. 3/11/87), ο οποίος την περυσινή χρονιά αγωνίστηκε στην Associação On Line de Esportes.

Τα νέα αποκτήματα του "Τριφυλλιού" στις πρώτες τους δηλώσεις εμφανίστηκαν πανευτυχείς...

Μιχάλης Λιόντας: « Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και που ξεκινάμε επιτέλους την προσπάθειά μας. Χρειάζεται σκληρή δουλειά από τώρα και στο εξής και λίγα λόγια. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλος Σύλλογος και με οδηγό την ιστορία του θα πρέπει να βαδίσουμε όλοι».

Δημήτρης Μανιόπουλος: «Ευχαριστώ τον προπονητή, Στέλιο Καζάζη που κράτησε τις ελπίδες μας ζωντανές και μας συσπείρωσε καθώς και τον πρόεδρο και το σωματείο που έκαναν τα αδύνατα δυνατά να καταφέρει ο Παναθηναϊκός να αγωνιστεί εκεί που του αξίζει. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Μπορεί να ξεκινήσαμε κάπως αργά αλλά είμαστε ενωμένοι για να πετύχουμε τους στόχους μας».

Καλεγκάρο Ραγκουζόνι Βινίσιους: «Είμαι ικανοποιημένος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό. Ο Σύλλογος έχει σπουδαίο όνομα στην Ευρώπη και στη Βραζιλία όταν είπα ότι θα αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό όλοι μου είπαν τα καλύτερα λόγια. Έχω δει βίντεο από τον κόσμο και είναι μοναδικός. Υπόσχομαι να δώσω το 100% μου, εξάλλου γνωρίζω ότι στη θέση που αγωνίζομαι η ευθύνη είναι μεγάλη».

Πηγή: paovolleyball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου