Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

«Να χαρίσουμε στον ΠΑΟ τίτλους»!




Αρχές της εβδομάδας αναμένονται στην χώρας τόσο ο Κάρλος Μορέιρα, όσο και ο Τζόσουα Γουόκερ, προκειμένου να ενσωματωθούν στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν για τον Παναθηναϊκό.


 Ο Αμερικανός ακραίος όπως δήλωσε αποκλειστικά στην «Πράσινη» δεν έκλεισε… μάτι προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του, μιας και η μεγάλη διαφορά ώρας ήταν ένα τροχοπέδη που έπρεπε να ξεπεραστεί. 
Η επιθυμία του να έρθει στο τριφύλλι ήταν μεγάλη, με τον 24χρονο, Γουόκερ να εξηγεί: «Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, και έτσι μπορεί να έχασα τον… ύπνο μου, όμως ευτυχώς η μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό ολοκληρώθηκε. Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες για την ομάδα και τους νέους μου συμπαίκτες, όμως αυτό που ξέρω είναι πρόκειται για έναν μεγάλο σύλλογο, με τεράστια ιστορία και είναι τιμή μου που με επέλεξαν να αγωνιστώ εδώ. Είμαι ενθουσιασμένος και αυτό που ευελπιστώ είναι να βοηθήσω, ώστε η ομάδα μου να διατηρήσει την παράδοση που είχε στις νίκες. Εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της και να φέρω τίτλο στον Παναθηναϊκό».
Τέλος αναφορικά με τις ομοιότητες της Χαβάι, όπου σπούδασε και αγωνίστηκε με την κολεγιακή ομάδα και την Ελλάδα, ο νεαρός Αμερικανός κατέληξε: «Δεν έχω κάνει ακόμη… έρευνα στο διαδίκτυο γι’ αυτό. Ωστόσο ανυπομονώ να έρθω στην Ελλάδα και να γνωρίσω τα μέρη της».


Πηγή: Εφημερίδα "Η Πράσινη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου