Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Τέλος καλό όλα καλά!



Μια κάκωση τελικά υπέστη η Ελένη Ιχτιάρη, που αναμένεται να είναι έτοιμη στην Πρεμιέρα του πρωταθλήματος


«Καθαρή» βγήκε η Ελένη Ιχτιάρη αυτήν την φορά από την περιπέτεια του τραυματισμού της ξανά στο δεξί γόνατο, στο φιλικό με τον Ηλυσιακό. Η έμπειρη μπλοκέρ του Παναθηναϊκού, πήγε χθες μαζί με την μαγνητική και τις υπόλοιπες εξετάσεις, που είχε υποβληθεί το Σάββατο, στο ιατρείο του Θανάση Κονίδη, ο οποίος ήταν αυτός που πέρσι την είχε χειρουργήσει στο ίδιο μάλιστα σημείο και φυσικά γνωρίζει το πλήρες ιστορικό της. Ο κ. Κονίδης έκανε την Ελένη να γελάσει μετά από 48 ώρες αγωνίας, μιας και την ενημέρωσε πως το μόσχευμα δεν είχε πειραχτεί και πως έχει πάθει μια κάκωση στο γόνατο από το τράνταγμα».
Η «πράσινη» κεντρική μιλώντας στην «Π» εξήγησε: «Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και δεν πειράχτηκε το μόσχευμα. Έχω απλά μια κάκωση και όπως με ενημέρωσε ο γιατρός μου πρέπει να ξεκινήσω μια ειδική εκγύμναση για να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό στο γήπεδο. Ήδη χθες ξεκίνησα φυσικοθεραπείες με τον Βασίλη Αγγέλου, στον οποίο χρωστάω και την περσινή αποθεραπεία μου και είμαι χαρούμενη που δεν είναι κάτι σοβαρό. Απλά θέλει λίγο χρόνο για να το ξεπεράσω και φυσικά θα είμαι σε επικοινωνία και με τον γιατρό μου για την πορεία της αποθεραπείας μου. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να είμαι έτοιμη και για την Πρεμιέρα με το Μαρκόπουλο»!
Στο αγωνιστικό κομμάτι τα κορίτσια του «τριφυλλιού» σήμερα το απόγευμα θα αντιμετωπίσουν τον Ιωνικό στη Νέα Φιλαδέλφεια, και αύριο στις 4μ.μ. θα υποδεχτούν στη Λεωφόρο τον Ηρακλή Κηφισιάς σε ανοικτό φιλικό ματς. 

Πηγή: Εφημερίδα "Η Πράσινη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου