Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Στίβος: Μια… Παναθηναϊκός στο Λονδίνο!




Η σφυροβόλος του Παναθηναϊκού, Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου, θα συμμετάσχει για τρίτη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες, με την ευχή ότι θα πάει κόντρα σε όλες τις δυσκολίες και θα καταφέρει να χαρίσει χαρές στους Έλληνες, που βιώνουν μια δύσκολη οικονομικοκοινωνική κατάσταση!

Η έμπειρη αθλήτρια του «τριφυλλιού», μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΟΕ τόνισε: «Αυτή θα είναι οι τρίτοι και τελευταίοι μου Ολυμπιακοί Αγώνες. Πάω για να το απολαύσω, πάω για τον εαυτό μου και για τίποτα άλλο, καθώς έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα τα τελευταία χρόνια στον αθλητισμό. Πάω καθαρά για μένα και να το χαρώ. Από το πώς μας στηρίζει πλέον η πολιτεία, μέχρι τη νοοτροπία όλων των ανθρώπων που ασχολούνται με τον αθλητισμό. Παντού υπάρχει μιζέρια, τα στάδια είναι χάλια, όλα είναι εγκαταλειμμένα. Το 2004 ήμασταν θεοί, τώρα δεν μας υπολογίζει κανείς. Εγώ πήγα για τρεις εβδομάδες στην Κύπρο και ένιωσα πραγματική αθλήτρια».
Παράλληλα η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου σχολίασε: «Είμαι τυχερή καθώς έχω χορηγούς, αντιθέτως με την συντριπτική πλειοψηφία των συναθλητών μου. Δεν υπάρχει πουθενά φως. Ωστόσο όλοι έχουμε δουλέψει σκληρά και όσοι πάμε στο Λονδίνο, επειδή δεν είμαστε και πολλοί, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό. Θα ήθελα βέβαια μια επιτυχία ώστε να τη χαρίσω στους Έλληνες, μήπως και χαρούν λιγάκι μέσα στις δύσκολες αυτές στιγμές. Έχω μεγάλη εμπειρία πλέον που θα με βοηθήσει, καθώς η σφυροβολία είναι τεχνικό άθλημα και χρειάζεται ιδιαίτερη πείρα. Το κίνητρο ότι είναι οι τελευταίοι μου Ολυμπιακοί και θα πάω να τα δώσω όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου