Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

2ος ο Δρόσος στα 5.000 στον Μαραθώνιο!




Ο φετινός κλασικός Μαραθώνιος που διεξήχθη την Κυριακή είχε και… πράσινο χρώμα, μιας και ο δρομέας μεσαίων αποστάσεων του Παναθηναϊκού, Κώστας Δρόσος συμμετείχε στα 5.000μ. και μάλιστα τερμάτισε στην 2η θέση με επίδοση 15.36.
Ο αθλητής του «τριφυλλιού» μιλώντας στην εφημερίδα η  «Πράσινη» εξήγησε: «Έγινε μια πολύ καλή κούρσα, με μεγάλο συναγωνισμό και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την θέση που κατέλαβα. Ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν στα πλαίσια της προετοιμασίας μου, μιας και τρέχω στις 25 Νοεμβρίου στην Κύπρο».
Ο Κώστας Δρόσος κατέληξε: «Πάντοτε ο Μαραθώνιος είναι κάτι ξεχωριστό για κάθε αθλητή, μιας και πρόκειται για μια παράδοση πολλών ετών, που αναβιώνει κάθε χρόνο. Είναι τιμή μου που συμμετείχα και φέτος, ενώ είμαι πολύ χαρούμενος γιατί συμμετέχω τρία χρόνια, έχοντας τερματίσει άλλη μια φορά στη δεύτερη θέση και μία φορά πρώτος. Είμαι ευτυχισμένος που τερμάτισα δεύτερος στο Παναθηναϊκό Στάδιο, σε ένα αγώνισμα με αθλητές από όλο τον κόσμο»!

Πηγή: Εφημερίδα "Η Πράσινη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου