Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΨΑΡΡΑΣ: «Η πιο δύσκολη χρονιά στον ΠΑΟ»

Στην εκπομπή της Πέμπτης, «Στο φιλέ» του Παντελή Λώλη, στην τηλεόραση της Nova, φιλοξενήθηκε  ο Σάκης Ψάρρας την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου.


Ο πασαδόρος του Παναθηναϊκού, και πρόεδρος του ΠΑΣΑΠ, αναφέρθηκε τόσο στην αποχώρηση του Απόλλωνα Καλαμαριάς, που μπορεί να θεωρηθεί αλλοίωση του πρωταθλήματος, όσο και για τον Παναθηναϊκό.
«Είχαμε μια κάκιστη χρονιά το 2011», ανέφερε αρχικά ο έμπειρος πασέρ και πρόσθεσε: «Δεν τελειώσαμε καλά την περσινή χρονιά και δεν ξεκινήσαμε καλά την φετινή σεζόν. Ο Παναθηναϊκός το καλοκαίρι δεν είχε διοίκηση, τελευταία στιγμή δημιουργήθηκε μια ομάδα. Τελευταία στιγμή επιλέχθηκαν κάποιοι παίκτες, προετοιμασία δεν έγινε. Τώρα όμως σιγά σιγά η ομάδα παρουσιάζεται καλύτερα προετοιμασμένη. Τώρα πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως δεν πάμε για την πρωτιά και γι’ αυτό πρέπει να αλλάξει η ψυχολογία μας και οι στόχοι μας. Όλα αυτά θέλανε χρόνο, αλλά σιγά σιγά όλοι μας τα καταλαβαίνουμε. Νομίζω ότι το 2012 ίσως να είναι καλύτερο, αν και θα είναι δύσκολο».


Σχετικά με το πως αισθάνεται που έχει άλλους στόχους η ομάδα όταν ο ίδιος έχει συνηθίσει στον πρωταθλητισμόμ σχολίασε: «Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο άσχημο είναι. Πραγματικά δίνω μεγάλη μάχη μέσα μου ό,τι πιο δύσκολο έχω ζήσει μέχρι στιγμής στην πολύχρονη καριέρα μου».
Για το αν θα κινδυνεύσει με υποβιβασμό ο Παναθηναϊκός: «Ε, αν έχουμε τέτοια απαισιοδοξία τι να πω, καλύτερα να σταματήσουμε. Πιστεύω ότι θα μείνουμε αλλά δεν μπορώ να προβλέψω αν θα γλιτώσουμε τα πλέι άουτ. Θα είναι πάντως, δύσκολη χρονιά μέχρι το τέλος».
Για το ότι αυτό συνέβη τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς νωρίτερα η ομάδα είχε πολύ καλό όνομα χάρη στον Βλάση Σταθοκωστόπουλο και άλλους παράγοντες που βοήθησαν οικονομικά όπως ο Γιαννακόπουλος και ο Έλληνας, τόνισε με νόημα: «Ναι, και χρειάζεται ειδική μνεία στον Βλάση Σταθοκωστόπουλο. Τον διώξαμε αυτόν από τον χώρο κι αυτά πρέπει να δούμε σαν βόλεϊ. Γιατί καταφέρνουμε να διώχνουμε όλους τους ανθρώπους, οι οποίοι βοηθούν; Οι οποίοι έδωσαν στήριγμα, οι οποίοι ανέβασαν τα κασέ, ανέβασαν το όνομα του Παναθηναϊκού και του ελληνικού βόλεϊ γενικότερα; Γιατί το κάνουμε αυτό; Μήπως το βόλεϊ τρώει τους ανθρώπους του; Και δεν είναι μόνο το παράδειγμα του Σταθοκωστόπουλου. Είναι ο κ. Μαρινάκης, οι Αγγελόπουλοι…Τώρα πια δεν βλέπω να ξανάρχονται τέτοιοι άνθρωποι στο βόλεϊ».








Αναφορικά με τον θόρυβο που προκάλεσε το ενδιαφέρον του Ηρακλή για αυτόν, απήντησε: «Υπήρξε ενδιαφέρον αλλά δεν προχώρησε. Εγώ έμεινα στον Παναθηναϊκό όπως έμεινα τα τελευταία 2.5 χρόνια όπου δεν αμείβομαι όπως θα έπρεπε. Η θέληση μου και η βούληση μου λοιπόν είναι δεδομένη. Η πρώτη μου επιλογή λοιπόν είναι ο Παναθηναϊκός. Το καλοκαίρι δέχθηκα να μείνω με ένα πολύ χαμηλό συμβόλαιο στον Παναθηναϊκό αλλά με την προϋπόθεση ότι θα γινόταν διακανονισμός των οφειλών. Κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Έφθασα λοιπόν τώρα σε ένα σημείο να χαρίζω στον Παναθηναϊκό το 50% των δεδουλευμένων. Σε αυτές τις δύσκολες μέρες που βιώνουμε δεν ξέρω πολλούς να χαρίζουν χρήματα. Αυτό και μόνο δείχνει τα αισθήματά μου για αυτή την ομάδα και τις προθέσεις μου. Ο Παναθηναϊκός δεν δέχθηκε να με αφήσει ελεύθερο, συνεπώς μένω στην ομάδα. Ευχαριστώ όμως και τον Ηρακλή για το ενδιαφέρον του».

Ενώ για το αν είναι η τελευταία του χρονιά στον Παναθηναϊκό σημείωσε: «Νομίζω ότι το πιο πιθανό είναι αυτό. Πιστεύω ότι θα συνεχίσω σε άλλη ομάδα, αφού στο 39ο έτος της ηλικίας μου μπορώ ν' αντεπεξέλθω. Κάνω καλή ζωή, αθλητική ζωή για χρόνια κι επίσης είμαι αφοσιωμένος εκατό τοις εκατό στο βόλεϊ, καθώς δεν έχω εισοδήματα πέρα από το άθλημα. Αυτό με κάνει να προσπαθώ και να δουλεύω ακόμα περισσότερο»

Τέλος για το τι θα κάνει όταν ολοκληρώσει την καριέρα του ο Σάκης Ψάρρας υπογράμμισε: «Δεν θα γίνω σίγουρα πολιτικός. Θα παραμείνω σίγουρα στον χώρο του βόλεϊ, από κάποια άλλη θέση. Όταν σταματήσω θα μιλήσω πιο ξεκάθαρα, υπάρχουν κάποιες σκέψεις, πάντως σίγουρα δεν θα γίνω προπονητής».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου