Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

"Εγώ είμαι τρελός, είμαι βλάκας που δεν έχω λεφτά να φάω";




Άκρως καυστικός, ο Στάθης Ντονάς, έδωσε την δική του απάντηση προς τον πρόεδρο της ΕΣΑΠ και του ΤΑΠ Ολυμπιακός, Παντελή Ταρνατώρο, που την Πέμπτη αποφάσισε να... παραπέμψει τον αθλητή στον αθλητικό δικαστή και στην ΕΦΙΠ, επειδή σε μία... δημοκρατική χώρα, τόλμησε να τον αμφισβητήσει, και να κάνει κριτική για το έργο που -δεν- έχει παράγει  στο ελληνικό βόλεϊ!


Ο Καλαματιανός κάλεσε τον πρόεδρο της Volleyleague να απαντήσει στα ερωτήματα που ο ΠΑΣΑΠ του είχε θέσει. Αναρωτήθηκε τι έχει προσφέρει στο άθλημα, ενώ όπως χαρακτηστικά ανέφερε: "Το βόλεϊ είναι... μαύρο και εσείς δεν κάνετε τίποτα γι' αυτό".

Διαβάζοντας κομμάτι κομμάτι την δήλωση του Παντελή Ταρνατώρου, ο Στάθης Ντονάς στάθηκε στην... ατάκα του προέδρου της ΕΣΑΠ, και τόνισε με νόημα: "Ποιους υγιείς αθλητές; Εγώ είμαι τρελός, είμαι βλάκας που δεν έχω λεφτά να φάω; Βρείτε μου έναν Έλληνα αθλητή ή ξένο που να μην του χρωστάτε λεφτά και μετά να το συζητήσουμε"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου