Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΚΟΛΕΦ: Ξέρω σε τι σύλλογο έχω έρθει!


Ο νεοαποκτηθείς ακραίος του Παναθηναϊκού, Ιβάν Κόλεφ μίλησε στην ιστοσελίδα του συλλόγου, paovolleyball.gr για το ιδανικό ντεμπούτο με την πράσινη φανέλα, αφού ήταν η πρώτη του νίκη τη σεζόν, καθώς η Μποτρόπ,
όπου αγωνιζόταν δεν είχε σημειώσει νίκη στη Μπουντεσλίγκα: «Είμαι χαρούμενος. Πρώτη και πολύ σημαντική νίκη για την ομάδα μου και γενικά πρώτη και για εμένα αυτή τη σεζόν! Νιώθω καλά και θέλω να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να ξεπεράσει αυτή τη δύσκολη συγκυρία»...
Ενώ σχετικά με τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στο "τριφύλλι" ο 25χρονος Βούλγαρος ακραίος σχολίασε: «Ξέρω σε τι Σύλλογο έχω έρθει. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλο σωματείο και παρότι περνάει δύσκολη φάση, το όνομά του παραμένει μεγάλο. Ήρθα να βοηθήσω και είμαι πάντα της άποψης ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και ότι τα πάντα... αλλάζουν. Θέλω στον Παναθηναϊκό τα πάντα να αλλάξουν προς το καλύτερο για εμάς»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου