Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Με Σουιρς για το "διπλό"



Με στόχο το «διπλό» κόντρα στον Αστέρα Εξαρχείων θα πάνε το Σάββατο στο Στρέφη στις 4μ.μ. οι μπασκετμπολίστρες του Παναθηναϊκού, με την Τσέλσι Αλέξα Σούιρς, που ήρθε χθες στην Αθήνα να είναι στην διάθεση της Γιασεμής Σαμαντούρας (Σκούτας-Αποστολίδης, Θεολογίτης).


Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού επιθυμούν να πάρουν την ρεβάνς για την ήττα του πρώτου γύρου με 56-60, με νίκη με τουλάχιστον 5 πόντους, για να καλύψουν την διαφορά και να προσπεράσουν τον Αστέρα στην βαθμολογία, στη «μάχη» για την 4άδα που οδηγεί στα πλέι οφ του Πρωταθλήματος. Στη φαρέτρα της προπονήτριας του «τριφυλλιού» μπήκε ακόμη ένα βέλος, καθώς η νεοαποκτηθείσα «πράσινη», Τσέλσι Σούιρς που βρίσκεται από χθες στην Αθήνα, έχει δελτίο και μπορεί να αγωνιστεί κανονικά στο σημερινό ματς, έστω για να δώσει κάποιες ανάσες στις συμπαίκτριές της, μιας και έχει κάνει μόλις μία προπόνηση.

ΣΟΥΙΡΣ: «Πλέι οφ και Final 4 Κυπέλλου οι στόχοι μου»!

Η Τσέλσι Σούιρς ήρθε την Παρασκευή το μεσημέρι στην Αθήνα και το απόγευμα έκανε την πρώτη της προπόνηση υπό τις οδηγίες της νέας της προπονήτριας, Γιασεμής Σαμαντούρας. «Με ενθουσίασε η ιδέα. Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ εκτός Αμερικής και ήθελα να παίξω μπάσκετ για αυτό και ήρθα», ανέφερε αρχικά στα prasinanea.gr η Αμερικανίδα γκαρντ και πρόσθεσε: «Οι στόχοι μου είναι ανάλογοι με αυτούς της ομάδας. Θέλουμε να παίξουμε στα πλέι οφ και να προκριθούμε στο Final 4 του Κυπέλλου».
Ενώ αναφορικά με το τι ξέρει για τον Παναθηναϊκό η 22χρονη «πράσινη» τόνισε: «Έχω ακούσει πολλά για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Ότι δημιουργούν απίστευτη ατμόσφαιρα και αυτό είναι εξαιρετικό. Σίγουρα θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό όπως ξέρω και φυσικά να κάνω αυτό που ξέρω καλά»!

ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Όρεξη και διάθεση να βοηθήσω τον ΠΑΟ»

Στην απογευματινή προπόνηση του «τριφυλλιού» παραβρέθηκε και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Αχιλλέας Μακρόπουλος, θέλοντας να καλωσορίσει την Σούιρς, για την μεταγραφή της οποίας τόνισε: «Εκτελώ το καθήκον μου. Για την αγάπη μου τον Παναθηναϊκό. Θα εξακολουθώ να προσφέρω με τις δυνάμεις μου ότι είναι δυνατόν. Έχω όρεξη και διάθεση. Βρίσκω συνεννόηση και κατανόηση από τους συνεργάτες και τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Μαζί τους θα κάνω το καλύτερο δυνατό. Βασίζουμε πάρα πολλά στην καινούρια μας παίκτρια και της ευχήθηκα καλή επιτυχία».

Πηγή: prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου