Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

«Χρυσός» ο Πούλιος, πρώτος ο ΠΑΟ!




Νικητής στα 10.000μ. ανδρών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ανωμάλου εδάφους, που πραγματοποιήθηκε στο Μαρκόπουλο, ήταν ο δρομέας του «τριφυλλιού», Κωνσταντίνος Πούλιος, και πρώτος στην βαθμολογίας των συλλόγων ο Παναθηναϊκός!

Το χρυσό μετάλλιο στα 10.000 μ. ανδρών στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανωμάλου εδάφους, κρέμασε στο στήθος του την Κυριακή, ο δρομέας του Παναθηναϊκού, Κωνσταντίνος Πούλιος!
 Ο αθλητής μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων του «τριφυλλιού» και κάτοχος του χαμηλού ορίου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ήταν ο μεγάλος νικητής της διοργάνωσης με επίδοση 30.30, αφήνοντας δεύτερο με 30.45 τον Χριστόφορο Μερούση και τρίτο τον Βασίλη Πουλιόπουλο με 30.48.

Παράλληλα με την κατάκτηση της πρώτης θέσης από τον Πούλιο, αλλά και τις επιδόσεις και των άλλων τεσσάρων «πράσινων» αθλητών, ο Παναθηναϊκός πρώτευσε στην βαθμολογία συλλόγων, αφήνοντας δεύτερο τον Ολυμπιακό και τρίτη την ΑΕ Μεσογείων Αμείνιας Παλληνεύς!
Στα 10000μ. ανδρών αγωνίστηκαν άλλοι τρεις αθλητές του Παναθηναϊκού, που έκαναν πολύ καλές εμφανίσεις. Συγκεκριμένα στην 11η θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Δρόσος με 32.42, στην 21η ο Παύλος Τζαναβάρας με 33.55 και στην 57η ο Γιάννης Ράντος με 37.17. Ενώ στα 3.000μ. κορασίδων 20η τερμάτισε η Ζαχαρούλα Τζωρτζή με επίδοση 11:53.

«Στοχεύω στο υψηλό όριο για τους Ολυμπιακούς»!

Ο «χρυσός» δρομέας του «τριφυλλιού», Κώστας Πούλιος μιλώντας στην εφημερίδα η «Πράσινη» τόνισε με νόημα: «Έτρεξα για τον Παναθηναϊκό σε αυτόν τον αγώνα καθώς βρίσκομαι σε στάδιο προετοιμασίας και ξεκινώ την αγωνιστική μου περίοδο πριν από τον ημι-Μαραθώνιο στα Τρίκαλα στις 18/3 και το Μαραθώνιο στο Ρόττερνταμ στις 15/4. Φυσικά δεν είχα βασικό μου στόχο να είμαι καλά σε αυτόν τον αγώνα μιας και όλα κινούνται με στόχο το μαραθώνιο και τους Ολυμπιακούς του καλοκαιριού. Όπως και να έχει όμως τρέχω πάντα για τη νίκη για μένα και το σύλλογο που περνάει δύσκολες στιγμές και είμαι πανευτυχής που τα κατάφερα».
Τέλος ο «πράσινος» δρομέας, που προπονείται με τον Απόστολο Μόσχο, αναφέρθηκε στο στόχο της κατάκτησης του υψηλού ορίου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες: «Έτρεξα εν μέσω κόπωσης και προετοιμασίας μου για το Μαραθώνιο στο Ρότερνταμ, όπου στοχεύω για το υψηλό όριο των Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο. Δεν χαλάρωσα καθόλου για αυτό τον αγώνα, δεν ήταν στόχος μου, αλλά χαίρομαι που πήγαν όλα καλά. Ήταν μια καλή προπόνηση εν όψει της συνέχειας. Την αφιερώνω στη γυναίκα μου και τα παιδιά μου»!

Πηγή: Η "Πράσινη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου