Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

«Συγγνώμη προεδράρα, αλλά δεν είμαι μαλάκας»



Αποστομωτικός ήταν για μία ακόμη φορά ο Στάθης Ντονάς, ο οποίος κατηγορήθηκε στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο πρόεδρος του ΤΑΑ, Χρόνης Ακριτίδης και ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη, Τάκης Μαλακατές.



Ο Καλαματιανός διαγώνιος, που για 12 χρόνια τίμησε και με το παραπάνω το τριφύλλι, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά τους, ήταν αυτός ο αποδιοπομπαίος τράγος, καθώς αυτός λέει ευθύνεται για τον διασυρμό που υφίσταται το ανδρικό τμήμα βόλεϊ του Παναθηναϊκού, που βρίσκεται ένα βήμα πριν τον υποβιβασμό. Πως μπορεί να φταίει ο κάθε αθλητής που έχει λαμβάνειν 60.000 ευρώ -και δικαίως τα διεκδικεί μέσω της δικαστικής οδού- ή που γίνεται αποδέκτης κοροϊδίας και μειωτικών εκφράσεων, που υποτιμούν την αξία του και τη νοημοσύνη του, ειλικρινά είναι απορίας άξιο!

Το βράδυ μετά την συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στα γραφεία του Ερασιτέχνη στο status του στο facebook ο Στάθης Ντονάς έγραψε:  
«Σας διάβασα, τώρα μένει να σας δω καθώς δεν γραφτήκαν όλα. Ο λόγος κύριοι που αποχώρησα δεν ήταν οι 2.5 μισθοί (στη πραγματικότητα 18) αλλά η κοροϊδία σας. Όταν μου χρωστάς τόσα χρήματα και κάνεις μεταγραφές, ξοδεύοντας 30.000 σε προκαταβολές, σου έχω πει 3 μήνες πριν ότι έχω την ανάγκη να πληρώνομαι κάθε μήνα καθώς ήμουν 13 μήνες απλήρωτος, και μου δίνεις μόνο έναντι, συγγνώμη πούδραρα αλλά δεν είμαι μαλάκας. Το ξέρατε οτι είχα πρόβλημα, δεν σας ήρθε ουρανοκατέβατη η φυγή μου. Γι αυτό πείτε την αλήθεια και μη με αποκαλείτε προδότη. Αν αγαπώ και αν σέβομαι τον Παναθηναϊκό κυρ Τάκη άσε να το κρίνει ο κόσμος που με ξέρει. Όχι εσύ. Εσείς δεν σεβαστήκατε κανέναν αθλητή φέτος. Όταν με ρώτησες γιατί δε κάνω προπόνηση και σου λέω επειδή είμαι απλήρωτος τόσο καιρό, μου λες 'Α' και γυρνάς τη πλάτη σου και φεύγεις. Αποκαλείται εαυτόν αντιπρόεδρο Ερασιτέχνη; ποιος σέβεται τι λοιπόν;
Να βρείτε παιδιά να κάνουν προπόνηση στο τσιμεντένιο γήπεδο απέναντι από τη Λεωφόρο αφού ούτε μια προπόνηση δεν μπορείτε να τους εξασφαλίσετε στο Τάφο. Και περίμενε εσείς να κάνετε ανάπτυξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου